VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

söndag 9 november 2008

Lördag - Söndag...

Jag kan stoltsera med att äntligen tog jag tag i saken och rengjorde akvariumet... och de vet ni alla som sett det, de va behövligt... men nu är det iallafall gjort =)
På lördagskvällen bar de av till Öland för en övernattning hos mamma & Johnny, efter en aningens strul blev de lite Gitarr Hero, här Måns & "plast morfar" Johnny in action... Kan säga att jag är superstolt över min talangfulla son =)



Så till Söndagen: Ett stort Grattis till alla pappor på Farsdag!!

Och jag hoppas att när eftermiddagen lider mot sitt slut att jag kan jubla och säga ett STORT grattis till Kalmar FF !!! Nu håller vi tummarna!

1 kommentar:

Sanna sa...

Varför fick inte jag någon inbjudan att följa med?? :o( Jag gillar också att spela gitarr-hjälte!