VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

fredag 21 november 2008

John Bauer Gymnasiet is the Sh*t!!!

Klart man funderar.... trivs jag på jobbet.... inte speciellt bra betalt och vissa dagar e ju klart sämre än andra.... men visst sjutton trivs jag!!!! Med ett arbete som mitt där man omger sig med över 300 ungdomar, och en hel hög med lärare, inte kan man annat än att trivas! Alltid är de nån som med ett brett leende hejar på mej och säger - Tanja, allt bra idag? Och just i den stunden så finns de inget annat svar - Hej, ja visst e allt bra idag! Det finns många underbara personligheter på skolan och alla på sitt sätt gör mitt jobbb lite extra roligt. Dom tar sig tid om så bara för några sekunder.. men iallafall... dom där sekunderna dom betyder massor. Så till alla er elever och lärare på John Bauer Gymnasiet - Tack för att ni gör mitt jobb så mycket roligare!

Inga kommentarer: