VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

söndag 11 maj 2008

Röd som en kräfta!

Då börjar helgen närma sig sitt slut.... fy va tråkigt.... Men riktigt gott har de varit!

Vädret har varit strålande så i lördags bestämmde jag mej för att få lite färg på kroppen och satte mej i trädgården ett par timmar och snackade skit med min kära granne, när eftermiddagen närmade sig insåg jag: AJ AJ AJ, fy faan va röd jag e... och inte va de snyggt heller.. tänk att sitta rätt upp och ner i samma läge ett par timmar, snygg bränna de, ha ha. E röd som en liten kräfta men endast på framsidan kroppen, så att se mig nu i profil e ju knappast ingen fröjd *SKRATTAR*.
I vilket fall lyckades jag ta mej in i duschen, sen blev de ett par öl och korvgrillning i trädgården tillsammans med goa vänner och grannar.
Kvällen slutade me en runda på stan, ja lyckat blev de i alla fall.

Söndagen blev soft och den tillbringades oxå i ute. Va jag älskar våran trädgård!!
Tack mina underbara vänner och grannar, jag har haft ännu en supertrevlig helg!!

Inga kommentarer: