VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

torsdag 8 maj 2008

Lycklig!


Va gott de e när man vaknar upp, solen skiner och första tanken man har e: F-n va jag e lycklig!!! En helt fantastisk känsla. Känner mej riktigt nöjd med mitt liv just nu, underbara vänner, fantastiska grannar och arbetskompisar som ställer upp...

Men visst finns de inslag som får än att tappa modet, om bara för en liten stund.
Kände mej lite stressad i morse.. skulle precis ta klivet in på toan när jag fick en känsla av att de e nått som inte stämmer!!! O visst hade jag rätt, stackars Hamlet har problem med blåsan så han hade kissat på toagolvet, och när man har klinkers, ja då har de en tendens att rinna ut över HELA golvet!!!! Fin start på dagen!!!

Men i slutändan e de ju ändå så, livet har sina toppar och sina dalar, men visst e jag lycklig!!

Inga kommentarer: