VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

tisdag 6 januari 2009

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

Jaha... i morron börjar jobbet igen... känns trist... nja hela tillvaron just nu känns trist men jag kan inte riktigt sätta fingret på va det är..... lättare när man har konkreta saker att gå på... eller?!?!
Har sakt till mej själv vid ett flertal tillfällen nu - Tanja du måste ta tag i ditt liv!
Grejen är den att jag vet inte riktigt va det är jag ska ta tag i..... är väl bara helt enkelt inne i en sådan där tråkig period som man kan ha ibland... men faan va trist det är när man är där. Ingenting känns bra, inget känns heller riktigt dåligt... bara trist helt enkelt!! Kanske börjar få nån sorts ålderskris.... är ju bara ett par dagar kvar sen står det 32år på pappret... men vadå.. de är ju ingen ålder... ja ni ser, hela jag är ju förvirrad!!! Ja ja ja... antar att det bara är att vänta ut och hoppas att allt känns lite bättre snart.

Inga kommentarer: