VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

söndag 21 december 2008

Hur mycket ska man orka?!?!

Precis just nu i denna stund önskar jag att de fanns någon i mitt liv som höll om mej, kramade mej hårt och sa - allt kommer att bli bra gumman!

I dom jobbigaste stunder i livet dyker den ständiga frågan upp - hur mycket ska man orka!!!!

Men samtidigt är jag så otroligt tacksam för dom underbara vännerna jag har. En stor och varm kram till dej Anna-Karin. Du är en underbar och fantastisk vän och jag är enormt tacksam över att ha dej i mitt liv.

I morgon är en ny dag! Faan den som ger sig!!!!

2 kommentarer:

Sanna sa...

Tack för den! Vem är det som med största sannolikhet går igenom det jobbiga med dig? Eller har du glömt mig?

Tanja sa...

De e väl självklart att jag inte har glömt det syster!!!