VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

fredag 30 oktober 2009

Kass är jag!!

Fy fasen så kass jag är..... Vid sista inlägget så lovade jag bilder sen sommaren, har fortfarande inte tagit tag i den biten. Tiden bara springer på..... de ska lämnas in papper hit och papper dit, telefonsamtal till höger och vänster, anticimex här och en arkitekt där.... ja huvudet är fullt av en massa att jag inte riktigt hinner med.
Nu är jag iallafall tillbax på jobbet efter att ha legat hemma i soffan i två veckor med något förbaskat virus, känns skönt att få röra på sig igen och komma in i den verkliga vardagen.
På lördag blir de säkerligen ännu trevligare, då bär de i väg till Karlskrona för lite fest, de va länge sen nu så jag ser verkligen fram emot de, håller tummarna för att de blir en toppenkväll.
Nu är de bara några timmar kvar på jobbet, har lyxigheten att bara jobba halvdag idag, de tackar jag för!!
Önskar alla en trevlig helg!

1 kommentar:

Mobergs flickor sa...

Ja riktigt kass är du.. =( Vill ju se bilder... =)