VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

torsdag 12 mars 2009

..............

Jaha, då va de ett tag sen igen... förstår inte varför jag blivit så kass på att hålla sidan uppdaterad. Satt och funderade lite på va som hänt sen sist, undrar om jag inte blivit lite lätt sinnesförvirrad för jag kommer faktiskt inte på så mycket.......

Har nu varit hemma från jobbet i nästan två veckor (trist). Lillskrutt har opererat sig och självklart tar de lite tid att återhämta sig, då passade jag självklart på att bli sjuk... ja varför inte!!!!!! Börjar bli måttligt trött på den hesa rösten, hostan, snörvlandet och snytandet, men på måndag är det "back to work", känns skönt.

Saknar mellanmålen på eftermiddagarna, alltid kul att sätta sig ner en stund, och om jag har tur bli "nertrykt i skorna" (lyckas ju gärna med att trycka ur mej en dum kommentar eller två)

Får väl "äta upp" det här när jag kommer tillbaka till jobbet, men självklart va jag tvungen att lägga upp ett par bilder av mina favvo grabbar ;), sorry :P




Inga kommentarer: