VÄNNER!!

All kärlek till mina vänner - ni vet vilka ni är!!!

onsdag 9 april 2008

DATORHAVERI !!!!


Ja vad vore livet utan min underbara lilla bärbara dator..... den smärre choken fick jag uppleva igår. Den söta lilla saken bestämde sig bara så där för att ge upp.... med sin svarta skärm och den svävande windowsflaggan ville den inte längre.


Hur jag än försökte så fanns de inte mycket jag kunde göra.............


Diagnos från datahackern: skriv upp allt du vill rädda så ska jag se vad jag kan göra!!!


Panik, hela mitt liv ligger i den där lilla burken, hur f-n ska jag klara mej utan den.


Kan tyckas rätt så partetiskt för vissa, men alla ni andra datorberoende, ni förstår nog vad jag pratar om.


Nu sitter jag här och håller tummarna för att min lilla vän snart ska bli bra igen.... Saknar dej min lilla ACER.

Inga kommentarer: